(Android/iOS) Royal Revolt 2: Tower Defense RPG sota strategia huijaa loputtomasti pisteitä
Feb 15, 2022 6:26:41 GMT -5
Post by baosibilsicon on Feb 15, 2022 6:26:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG sota strategia ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG sota strategia IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomasti pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG sota strategia 2022 version ▞▞▞
Aikaisemmin pelasin tätä peliä paljon...ja nyt löysin sen vihdoin ja tuo mieleen muistot rakkaus peli, jatka samaan malliin
Hyvä peli
Uudella Android-versiolla pelaaminen on mahdotonta...
Kauden tarkoitus on tehdä jotain mielenkiintoista, mutta tässä pelikausi tarkoittaa lisää tehtäviä, jotka antavat sinulle palkkion, ilmaispassissa on roskaa he antavat kaikki parhaat Palkinnot menevät kausikortin haltijoille ja jos sinulla on timanttia ystävällisesti sepnd he saavat nopeasti kaiken palkinnon (Pay To Win) (5 tähteä, koska se on loistava peli)
Ihan vain varoittamaan. Kun pääset korkeisiin liigoihin, pelistä tulee sinulle paljon vaikeampaa. Koska suurimmalla osalla ihmisistä, joita olen kohdannut, on aina parempi puolustus ja hyökkäys kuin minulla. Joka johtuu pääasiassa siitä, että he käyttävät tosielämän rahaa päivityksiinsä ja sellaisiin. Joten lopuksi tästä pelistä tulee "pay-to-win". Todella tuhoisaa, jos minulta kysytään 😔
hauskaa mutta toistuvaa
Kiinostava peli hyvin näinkin pitkälle👍
Sinulla ei voi olla kahta käyttäjää, jotka käyttävät samaa Internet-yhteyttä. Minä ja kotikaverini leikimme. Out of the blue flare kielsi kotikaverini ja pääsi eroon kaikista palkkioistani, kun pärjäsin viikolla hyvin. Kun otin heihin yhteyttä, sain vain yleisen vastauksen.
Välillä kyllästyy...
Jihkv
Mahtava peli. Heidän pitäisi tulla ulos skinien kanssa joukkoille, jotta pelaajat voivat räätälöidä lisää
Peli on hyvä, mutta latausaika ansaitsee yhden tähden. 5 min pelaamista 10 min latausta.
Olen etsinyt 5-vuotiaasta asti löytääkseni sen takaisin
Robbery Bob - King of Sneak Action aely
Hyvä peli, mutta nyt siitä on tullut kauheaa
Se viivästyy tämän päivityksen jälkeen, korjaa se. En voi ryöstää kunnolla. S9+
Kráľovská revolta 2: Tower Defense RPG a stratégia Akčné iojt
Kuten lupasin, pyysin vian korjausta, en vieläkään voi avata peliä. Joten minulle yksi tähti on reilu
Peli on hauska ja värikäs
Iha hyvä(suosittelen)samsung galaxy s3
Erittäin pätevä rakenna ja tuhoa peli😀
Suosittelen
He lisäsivät mikrotapahtumia ja kannustimia niiden ostamiseen, kunnes peli ja pelin käyttöliittymä ovat täynnä niitä. Se osa, jossa sinun on aina, ja tarkoitan aina, oltava yhteydessä Internetiin, jotta peli toimisi, on kamala, eikä vain sitä, että sinulla on oltava erittäin vakaa Internet-yhteys. Jos pelaat sitä autossa (et ajaessasi), se ei toimi. Pelissä on asioita, jotka eivät vaadi Internet-yhteyttä. Pilasivat todella hyvän pelin. GG
Tämä peli on niin luova ja hauska pelata. Hyvä graafinen suunnittelu, lemmikit ovat erittäin söpöjä. Jos eliittitehosteita on saatavilla f2p:lle, tämä peli on täydellinen.
Royal Revolt 2: Tower Defense RTS & Castle Builder Acțiune vwim
Parhaat
Se oli ok..
Täs on vaa vähän vaikee liikkuu mutta tosi hyvä
Jatka pelaamista vuosia ja jatka rakentamista jatka taistele ansaitaksesi ja rakentaa ja päivittää, RR1 on paljon parempi, sitä voidaan pelata offline-tilassa, tämä vaatii verkkoyhteyden, se on enemmän kuin 1 Gt ja viive hidas peli huonoin osa mainokset, jotka antavat krediittejä pelaamiseen Peliä ei suositella pelattavaksi, kun olet vapaa tai työtön tai opiskelemassa Ihmiset muodostavat liittoutuman ja viettävät enemmän aikaa virtuaalimaailmassa kuin todellisessa maailmassa Suurin osa Internetistä kuluu päivityksiin ja aina tulee olemaan palvelinhuolto,
Ei väliä mitä arvostelussa on julkaistu, yhteys katkeaa silti 5 minuutin jälkeen ja sitten minun on kirjauduttava ulos ja sitten takaisin sisään voidakseni tehdä muita asioita ja kyllä, yhteys katkeaa edelleen, joten päätin poistaa pelin
Tämä on paras linnan luomus, mitä olen koskaan pelannut, säätimet ja grafiikat ovat upeita ja sisältö on hämmästyttävää, kaverit tämä peli on paras Suosittelen lataamaan tämä peli, se on erittäin hyvä peli. Pelaan tätä peliä yli 4 kuukautta Pyydän vain flare-pelejä lahjoittamaan minulle timantteja käyttäjälleni, jonka klaanin Zidan_beast:- Velhot ja lohikäärmeet jatkavat samaan malliin.
Huonolaatuista ääntä ei voi sammuttaa. Vaihtoehtoja ei löydy mistään... Todella ärsyttävää 😡
Jou
LOL
Kiitos "oletko varma" -painikkeesta jalokiviä varten! Pääsin tasolle 115 alle vuodessa, enkä tehnyt sitä viemällä aikaa lol, olen jo säästänyt tuhansia jalokiviä nyt, koska se ei vahingossa varasta niitä! 5 tähteä sinulle nyt!
Kiva
Paras peli
Alliance Wars and Conquest Matchmaking on erittäin epäreilua.
Tosi hyvä mutta joutuu käytää gemejä vähän liikaa